Media centraal tijdens BtB-bijeenkomst

De BtB-bijeenkomst van vorige week dinsdagavond laat zich typeren als 'pure gezelligheid'. Zo'n 120 á 130 ondernemers kwamen samen om een kijkje te nemen in Mediahuis Meierijstad, met het Bourgondische naastgelegen café de Ossekop als uitvalsbasis.

Björn Ontwerp, Pixelfuse en DeMooiRooiKrant – de bedrijven die in Mediahuis Meierijstad zijn gevestigd – hadden de avond goed voorbereid. Een avond die bol stond van variatie. Een kwis, uitslag van een enquête, een drietal kleinere presentaties en een charmante zangeres moesten de gasten boeien en imponeren. Het thema van de avond? Media, hoe kan het ook anders…

De organiserende bedrijven wilden vooral zorgen voor variatie en doorstroom. Geen ellenlange presentaties, maar korte en bondige items in een kleinere setting. Bij binnenkomst kregen de gasten direct een duidelijk kaartje met daarop het tijdschema. Dat kon niet misgaan! Op een kleine misvatting na – in het tweede half uur duurde de presentaties iets te lang waardoor het schema door elkaar dreigde te raken – liep het programma goed door. Zoals altijd kregen de bezoekende ondernemers tegen 22.00 uur de drang om te netwerken. Logisch, daar zijn de avonden immers voor bedoeld. Daarom was het programma ook net voor 22.00 uur klaar en restte alleen nog de prijsuitreiking van de kwis. Enkele ondernemers wonnen mooie prijzen: een halve pagina in DeMooiRooiKrant, een gratis social media campagne en een gratis grote banner. Ondertussen was het netwerken in volle gang en werd het een avond waar de BtB om bekend staat.